dinsdag 19 februari 2008

Zo maar wat foto's

Er is op dit moment weinig nieuws. Mijn huidige mentor vertrekt aanstaande zondag waarschijnlijk naar Oezbekistan voor één of andere uitwisseling (Dat is daar ergens waar Borat vandaan komt). Daarom zat deze arme jongen bijna zonder mentor... gelukkig heb ik inmiddels een nieuwe mentor gevonden: Svajune, het blonde meisje op één van voorgaande foto's.

Vanwege de crash van mijn laptop kon ik de volgende foto's niet eerder uploaden. Er zitten ook foto's bij gemaakt door mijn kamergenoot Andreas.


De kapotte laptop


Wasbak


Onze gang, geheel volgens oostbloktraditie en nog steeds in origineelstaat


Zaterdag 16 februari was er één of ander bevrijdingsconcert met een temperatuur van -15.


Terwijl wij stonden te verkleumen in de kou, had Aiste de grootste lol.


Uitzicht vanuit de Skye Bar op de 22e verdieping van Hotel Reval Lietuva.


Klik op de foto voor een vergroting zodat de ijsschotsen in de rivier zichtbaar worden.

1 opmerking:

Anoniem zei

you are really lazy with your blog.... not good. :)